mandag den 15. april 2013

Ni - Frankensteins kat.



Jeg har hæklet denne søde kat som hedder Ni,som er Frankensteins kat. Da jeg så den første gang, tænkte jeg straks på min lillebrors datter Emilie,at den måtte hun da have :)  Jeg syntes den var grim på den søde måde,men efterhånden som den blev færdig,kom jeg til at holde af den :)



                                                                 Hæklet valmuer.



                                           Sød "handmade" mærke der er sat på ponchoen.



Et lækkert hæklet poncho,som jeg fik færdigt i vinter.

2 kommentarer:

  1. Hejsa Søster :) Emilie har katten med overalt så jeg tror hun syntes den er sød ;) Det er nogle fine ting du har fået lavet. Klem mig <3

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at høre at hun er glad for Ni :)

    SvarSlet