søndag den 21. april 2013

Har været i min ynglings-garn-forretning her i Ungarn igen.Der er ikke så mange og vælge imellem,så man får sig hurtig en ynglings :)
Den hedder : 1001 Fonal, her har jeg købt noget garn.
Garnmatrialet er 50 % superfin alpaca og 50 % Peruvian higland uld blanding. Og der så lækkert,at jeg har lavet flere forskellige ting i dette garn.




Hæklet blomst til pandebåndet.



Pandebåndet er færdigt,men blev for lille....


Håndledsvarmere.Opskriften er fundet på Drops hjemmeside.


Ponchoen er endelig færdig. Det er kun anden gang jeg har strikket med flere farver,men syntes resultatet er blevet godt :)

2 kommentarer:

  1. Flotte ting du har fået lavet og du kan du jo gå i gang med at strikke, de der vanter til mig i forskellige farver. Klem mig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Ja jeg skal lige være færdig med min trøje,så vil jeg se på dine vanter :)

      Slet