søndag den 28. april 2013

Hjælp fra min søster Gitte i Danmark.

De sidste par dage har jeg været på Skype med min søster Gitte fra DK. Vi har syet elastik skråbånd på vores kjoler. Og skal lige hilse og sige at det ikke er så nemt,som det ser ud til. Men syntes at resultatet er blevet godt alligevel.
Sidste vinter startede jeg på denne velour kjole,men den er aldrig blevet færdig. Jeg havde en plan om at der også skulle en gul vandkande på,men den er droppet.



                                                        Hæklet blomster med knapper.

Nyt stof til en endnu en kjole,og hæklet kantbånd.
Mønstret på kantbåndet har jeg fundet her hos Kirkesjov.

1 kommentar:

  1. Hej Søs :)
    Det har været super hyggeligt at sy med dig over skype, det må vi gør igen. Jeg er spændt på dit hæklede kantbånd, glæder mig til at se det sat på kjolen. Klem mig :)

    SvarSlet