torsdag den 15. december 2011

Thiiii

Håber det bliver det her billed hun vælger  :))
Her i weekenden, var jeg så til "Wamp" igen, der mødte jeg en dame fra en garn forretning hvor jeg har handlet garn ind. Hun ville gerne se hvad jeg får ud af det garn jeg har købt hos hende, så hun ville have min blog adr.  Og tage billeder herfra og ligge på hendes blog.  Her ligger hun billeder ind fra de forskellige kunders kreativiteter. Thii, det syntes jeg er lidt sejt  :))
Her er adr:    http://www.1001fonal.hu/blog/

3 kommentarer:

  1. Det er da sejt ;) Jeg har været inde på siden uden at oversætte den, og kan ikke forstå noget af det hun skriver. Knus fra mig <3

    SvarSlet
  2. Nu har jeg været inde og se på hendes side, skal du ikke på indkøb hos hende igen? Jeg kunne godt tænke mig et blad på engelsk, som hedder inside crochet fra hendes shop. Knus ;)

    SvarSlet
  3. Gitte - jeg skal lige se om jeg kan nå det, inden vi drager hjem af :)

    SvarSlet