søndag den 25. december 2011

Hue hæklet i Crocodile Stitch.

Camilla har bestemt at huen skulle være lyserød :)
Jeg har hæklet en hue til søde Emilie i crocodile stitch. Først under vurderede jeg hendes hoved, og fik hæklet en til en dukke. Så hæklede jeg en der næsten passede mig, så treide gang må jo være lykkens gang, for nu tror jeg den passer. Mønstret har jeg fundet Yarn Muse , men har også set den på You tube.


Vil lige tilføje at jeg ikke har hæklet huen som der vises på You tube. 3 rækker før den er færdig skifter jeg til en nål der er lidt mindre. Og jeg laver kun halvdelen af de tunger der er hæklet. Hvis man hækler alle tungerne, bliver hatten meget uformelig og tyk foroven

2 kommentarer:

  1. Jeg vil simpelthen have lært det mønster, det er så fint. Det må vi kigge på når du kommer hjem til Danmark. Kh Gitte <3

    SvarSlet
  2. Ja den er bare så fin :) Kender en der hedder Astrid, hun vil også gerne have en hue. Men hun grinte meget da jeg fortalte at det er en baby hue. Men jeg kunne nu godt selv tænke mig en,bare ikke i lyserød :) Vi kigger på mønstret når jeg kommer hjem til DK. Knus Søster

    SvarSlet