søndag den 6. november 2011

wamp :)

Jeg blev inviteret med til Wamp marked -   wamp.hu  som er :
Design messen. Det er et community begivenhed, der finder sted en gang eller mere end en gang om måneden i centrum af Budapest, hvor nye ungarske designere fremvise deres værker. Et sted, hvor design møder urbane ungarere, turister og ex klap. Det er også et mødested for kreative og trendsætter unge. WAMP åbner til verden en gang om året, og opfordrer de største talenter og professionelle designere fra hele verden til at fremvise deres arbejde og talent i Budapest.
"Rumpe"varmer til mor :)

Rumpe varmer til Camilla - en advents gave.Godt hun aldrig læser min blog :)

Jeg kunne ikke stå for disse frøer, til en halskæde :)

Havde egentligt en plan om at min søster skulle have den ene frø.
Men jeg  kan ikke bestemme hvilken en af dem hun skal have :)
Det er en dame der hedder Móró Barbara www.babobead.hu  der har lavet dem.Hun har også lavet  en fingerring som jeg BARE må ønske mig   http://meska.hu/ProductView/index/250443   og et par ørenring - og jeg kunne blive ved :))
 Tror jeg ønsker mig penge i julegave, og så vil jeg på Wamp marked :)) 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal da have den pæneste, smiler og det er den turkise frø, jeg er jo ikke til rød ;) Seje ting du har fået købt, knus mig <3

    SvarSlet
  2. Hej Pia,
    Jeg kunne ikke finde andre steder at kontakte dig.
    Du har i et indlæg på min blog http://kreamia.blogspot.com/ spurgt efter mønstret på min "african flover" hæklede taske. Jeg kan bare ikke finde mit mønster, men har nu fundet den blog, hvor hvor mønstret kommer fra. http://minspiration.blogspot.com/2010/01/african-flower.html
    Og så håber jeg det kan hjælpe.
    Det er flotte hæklerier og ting du viser på din blog fra, for mig, en spændende by :-)

    Venlig hilsen Anne-Marie

    SvarSlet