lørdag den 19. november 2011

Garn !!!

Da jeg så dette nøgle garn var jeg bare solgt,syntes det var helt vild flot i farvene - også selvom jeg ikke er så meget til lilla :)  Men nu hvor jeg har hæklet en halse disse af det, syntes jeg det ligner et fastelavnsris  ):

Garnet er 100 % virgin uld og hedder "Reggae ombre" 

Er så sur ):  Syntes det "så" grimt når det er hæklet færdigt - gider ikke engang at hæfte ender og sætte knapper i  )):




Har fundet mønstret her hos Katia . Siden er på Portugisisk og det  forstår jeg ikke . Og min google oversætter,  var ikke helt med mig !!!!!  Så jeg har sidder og set på  billedet, og et diagram  istedet for, og hæklet ud fra det.

1 kommentar:

  1. Jeg syntes da det garn er flot, men jeg vil nok give dig ret, du skal lave noget andet end den der halsedise ;) Måske skal du prøve at strikke i perlestrik istedet for :)

    SvarSlet