mandag den 13. februar 2012

Endnu en bordskåner.

Efter en lang pause, må jeg da vist heller få noget lagt ind på bloggen. Jeg har lavet endnu en bordskåner,som jeg syntes er nemmere og hurtigere. Jeg har prøvet at lave en med møtrikker og en med kapsler. Jeg fik jo så mange kapsler hjemme fra min søster Gitte, og de var ovenikøbet vasket - det er da bare luksus. Jeg tror bare jeg vil have hæklet lidt flere,da bordskåneren bliver lidt lille med 7 blomster. Mønstret er fundet på Ravelry eller her : http://www.free-crochet.com/detail.html?code=FC00394&cat_id=1
Mønsteret er fundet på Revelry - hvor det hedder : medallion hot pad.


 Bordskåner lavet med møtrikker.Den bliver lidt mindre end den lilla.
Denne bordskåner er lavet med kapsler.

1 kommentar:

  1. Hvor er den smart..... dem skal jeg da også have lavet nogle af ;) Knus og kram Gitte

    SvarSlet